De dag die mijn leven veranderde

Deze Feestdagenperiode, precies 10 jaar geleden, kreeg ik bericht dat er een donormatch was gevonden. Superblij was ik. Mijn droom kwam weer een stapje dichterbij. Dat ik moeder zou worden besefte ik op dat moment. Een oergevoel in mij vertelde me dat het dan eindelijk ging gebeuren. Ik droomde ervan moeder te worden sinds mijn 15e ongeveer.

Het was een spannende tijd, een onzekere tijd. Een paar maanden later was het zover, ik was zwanger. In 1 keer. Het kwam niet in me op dat het niet zou gaan gebeuren. Met mijn hele hart en ziel wilde ik moeder worden.

En in december 2007 gebeurde dat voor de eerste keer. Ongelooflijk hoe snel de tijd kan vliegen. Ongelooflijk die onvoorwaardelijke liefde voor je kind. Wow.

We gaan weer een nieuw jaar in, vol avontuur, verrassingen, mooie momenten, mijlpalen. Heerlijk!

Ik wens alle mama’s en aanstaande mama’s een sprankelend 2017!

Lots of love & happiness to you all!

Miniature Museum

 

Reacties zijn gesloten.