statistieken en trots zijn!

op de website zijn maandelijks gemiddeld 1000 bezoeken. Deze blog is nu ruim 5 jaar online en nog steeds goed bezocht door een hele specifieke doelgroep. Ik ben er trots op!

Iedereen die voor de Grote Moeilijke Vraag staat, wil ik Single Moeder worden, zal ik met support en geduld antwoorden en proberen je te helpen antwoorden te vinden op alle vragen die op je pad komen.

Jouw leven is jouw leven. Zo vaak nemen mensen beslissingen of maken keuzes om maar tegemoet te komen aan de wensen of meningen van anderen. Waarom? Stel jezelf die vraag. Waarom?

Ik ben blij met het leven. Ik leef het leven. Het geluk en de liefde die ik ken elke dag opnieuw is zooo overweldigend en heerlijk. Dat had ik nooit gekend als ik de keuze niet had gemaakt om helemaal te gaan voor mijn oergevoel.

BE YOU. Je kunt zoveel meer dan je denkt.

Reacties zijn gesloten.